În proiectele de educație prin teatru și teatru social cu care ne-am început activitatea am învățat lecția realității: nimeni nu poate învăța și nu se poate dezvolta atîta vreme cît problemele de supraviețuire și problemele sociale îi domină existența. Educația are eficiență numai dacă persoanele implicate nu sunt dominate de grija zilei de mîine, de victimizare socială și de marginalizare. Astfel am decis să acționăm în parteneriate cu asociații și instituții active în domeniul incluziunii sociale. S-a format practica unui rol de facilitatori pentru acei beneficiari ai programelor și proiectelor de educație care au nevoie de suport în plan social. De asemenea am acumulat experiența situațiilor și problemelor ce sunt prioritare pentru cei cu care lucrăm, reușind de cele mai multe ori să evităm să facem ”educație în gol”, să furnizăm beneficiarilor noști informații irelevante pentru ei. Atitudinea noastră nu implică lipsa de valoare a ofertelor noastre educaționale, ci acordă prioritate interesului beneficiarilor față de resursele noastre. De asemenea parteneriatul social reprezintă o angajare cetățenească și socială necesară în mod logic pentru demersul nostru educațional.